Интернет маркетинг академијата (ИМА) е организирана во 8 практични модули во траење од вкупно 140 наставни часови.
Целата експертска академија трае 6 месеци (окт. 2013 – март 2014).
Предавачите се искусни професионалци и врвни практичари кои знаат како своето знаење да го пренесат на другите.
Јазикот на кој ќе се одвива академијата
е хрватски.
Бројот на учесниците е ограничен на 20.
Учествувајте на Академијата за да би научиле и унапредиле:
- Стратегии, управување со маркетиншките интернет алатки, принципи, ПР и користење на нови медиуми за градење на брендот, лојалноста и комуникацијата со потенцијалните купувачи;
- Креирање стратегии за подигање на органската посетеност на веб страницата, како да комуницирме со програмерите задолжени за истата, кои се опасностите од погрешно користење и замките кои можат да и наштетат на страната и на репутацијата на производот и услугите што ги пружате;
- Што е Landing Page, како посетителите да ги претворите во купувачи, како да го зголемите conversion rate т.е. да ја исполните целта на вашата веб страница;
- Како да ја користиме Google Analytics алатката, како да читаме извешти од податоците за посетеност, кои податоци да се земат предвид, што треба даљ направиме на веб страницата за побрзо и подобро да можеме да ја оствариме и надминеме целта..
- како да огласувате на Google, како со многу скромни вложувања да постигнете извонредни резултати, зафати со кои ќе ги остварите целите и како самостојно да ја управувате и да ја оптимизирате Google кампањата.
- Која социјална мрежа е најоптимална за вас, како на неа да ги постигнете најдобрите резултати, како да ги мерите ефекти на маркетиншките активности и како истите да се капитализират користејќи бесплатни алатки.
- Како да избереме мрежа кој е најдобра за вашиот бренд и неопходни вложувања, на кои социјални канали е пожелно да настапувате, како тоа да го направите и зошто токму така.
- Осмислување, активирање и оптимизирање на Facebook огласи, анализа на успешност на фан страна и механизмите за спроведување на наградни игри и натпревари.
Повеќе од 15.000 менаџери и претприемачи во Македонија ги стекнаа и проширија своите вештини преку образовните програми на Triple S Group, и на тој начин придонесоа за подобри перформанси на своите компании.
Кога на тоа ќе додадеме и преку 10.000 менаџери и претприемачи во Србија, станува јасно дека не се работи за случајност, туку за препознатлива филозофија за успех.
Нашата филозофија е внесување на свеж пристап во решавањето на проблеми и константно зголемување на продуктивноста на самите вработени како пресуден фактор за одржливиот раст на компаниите.
Стручноста на нашите предавачи е во нивното практично искуство стекнато во различни средини и експертиза стекната во домашни и странски институции.