Испрати мејл TSG Експертски Академии Triple S Group



Интернет маркетинг академијата (ИМА) е организирана во 8 практични модули во траење од вкупно 140 наставни часови.

Целата експертска академија трае 6 месеци (окт. 2013 – март 2014).


Предавачите се искусни професионалци и врвни практичари кои знаат како своето знаење да го пренесат на другите.


Јазикот на кој ќе се одвива академијата
е хрватски.



Бројот на учесниците е ограничен на 20
.

Учествувајте на Академијата за да би научиле и унапредиле:

  • Стратегии, управување со маркетиншките интернет алатки, принципи, ПР и користење на нови медиуми за градење на брендот, лојалноста и комуникацијата со потенцијалните купувачи;
  • Креирање стратегии за подигање на органската посетеност на веб страницата, како да комуницирме со програмерите задолжени за истата, кои се опасностите од погрешно користење и замките кои можат да и наштетат на страната и на репутацијата на производот и услугите што ги пружате;
  • Што е Landing Page, како посетителите да ги претворите во купувачи, како да го зголемите conversion rate т.е. да ја исполните целта на вашата веб страница;
  • Како да ја користиме Google Analytics алатката, како да читаме извешти од податоците за посетеност, кои податоци да се земат предвид, што треба даљ направиме на веб страницата за побрзо и подобро да можеме да ја оствариме и надминеме целта..
  • како да огласувате на Google, како со многу скромни вложувања да постигнете извонредни резултати, зафати со кои ќе ги остварите целите и како самостојно да ја управувате и да ја оптимизирате Google кампањата.
  • Која социјална мрежа е најоптимална за вас, како на неа да ги постигнете најдобрите резултати, како да ги мерите ефекти на маркетиншките активности и како истите да се капитализират користејќи бесплатни алатки.
  • Како да избереме мрежа кој е најдобра за вашиот бренд и неопходни вложувања, на кои социјални канали е пожелно да настапувате, како тоа да го направите и зошто токму така.
  • Осмислување, активирање и оптимизирање на Facebook огласи, анализа на успешност на фан страна и механизмите за спроведување на наградни игри и натпревари.

Повеќе од 15.000 менаџери и претприемачи во Македонија ги стекнаа и проширија своите вештини преку образовните програми на Triple S Group, и на тој начин придонесоа за подобри перформанси на своите компании.

Кога на тоа ќе додадеме и преку 10.000 менаџери и претприемачи во Србија, станува јасно дека не се работи за случајност, туку за препознатлива филозофија за успех.

Нашата филозофија е внесување на свеж пристап во решавањето на проблеми и константно зголемување на продуктивноста на самите вработени како пресуден фактор за одржливиот раст на компаниите.

Стручноста на нашите предавачи е во нивното практично искуство стекнато во различни средини и експертиза стекната во домашни и странски институции.

Triple S - За вашите вештини да бидат во чекор со вашите амбиции.

Орхан Лујиновиќ
Орхан Лујиновиќ (Хрватска)
Директор на фирмата RENTa MARKETING за стратешко маркетиншко и деловно советување, член е на хрватско Здружение на деловни советници и маркетиншки тренер. Работел во маркетинг агенции: Lowe Digitel, BBDO како и во компаниите Coca-Cola и Podravka. Еден е од двајцата сертифицирани „Guerrilla marketing“ тренери во регионот. Главни клиенти: Knauf, Salveo, Pharmanova, Mary Cohr, Intesa Sanpaolo, Hipp, Краш, Атлантик трејд…
Ања Ликер
Ања Ликер (Хрватска)
Својата кариера целосно ја посветила на интеренет и со нетрпение ги прифаќа предизвиците на новите социјални ме диуми. 5 години е главна уредничка на MojBlog. Како community manager за McCann Загреб водеи грижа за стратегијата на социјалните мрежи на престижни странски и домашни компании а соработувала и со HURA, IAB, Bruketa&Žinić OM. Главни клиенти: Coca Cola, Fanta, L'Oréal, Maybelline, MasterCard, Lancome, RapidLash, Dani komunikacija…
Петар Козјак
Петар Козјак (Хрватска)
Основач на Edore, и водечки експерт за развој на софтвер и веб дизајн. Генерален застапник на Kentico CMS за Југоисточна Европа. Под негов патронат се изработени преку 150 веб страници а моментално работи за клиенти од Австралија, САД и Велика Британија. Покрај експертизата со XHTML/CSS, ASP.NET и MSSQL е Kentico Certified Content Admin и Developer Trai­ner. Главни клиенти: Bombardier, O2 Music, Bank of Namibia, Green Wave-UN, Bushmeat-UN
Даниел Кашај
Даниел Кашај (Хрватска)
Проектен менаџер во „Web burza“ во која дошол после 3-годишна работа како проектен лидер во Siemens. Водел голем број различни проекти од мали корпоративни сајтови до успешни онлајн продавници. Исто така е и серти­фициран стручњак за Google AdWords кампањи и остварил значителни кампањи за Toyota и Meblo. Главни клиенти: Emmezeta, Konzum, Nova TV, Roche, B.net, RTL Hrvatska, Media Servis, Abrakadabra, Buro247, Arena Centar…